Hivatali ügyfélfogadás 2021. március 8-tól

TISZTELT ÜGYFELEINK!

 

A kialakult rendkívüli veszélyhelyzetre és az ahhoz kapcsolódó kormányzati intézkedésekre tekintettel a megelőzés érdekében

 

Hivatalunkban 2021. március 8. napjától az általános ügyfélfogadási időszaktól eltérően a személyes ügyfélfogadásra kijelölt időszak:

Hétfő: 8:00 – 12:00 óráig

Szerda: 8:00 – 12: 00 óráig.

 

Sürgős, halaszthatatlan ügyekben (pl.: anyakönyv, helyszíni ellenőrzés, idézés, stb.) kérem hívják a lent megadott telefonszámok valamelyikét!

 

 

A Hivatal látogatása során is kérjük Önöket a megfelelő higiéniai előírások (pl.: kihelyezett kézfertőtlenítő használata), valamint az egymástól való legalább 1,5 méteres távolság betartására!

 

Elérhetőségeinken továbbra is állunk Ügyfeleink rendelkezésére munkaidőben információnyújtás, időpont-egyeztetés kapcsán:

 

Telefonszám: 62/589-015; 70/512-85-95

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hivatali Kapu: OTTOMOS

 

Megértésüket köszönjük!

 

                                                          Erdélyi-Nagy Renáta

                                                                     aljegyző

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Nincs új esemény

Partnerek

 

AZ EGÉSZ ÉLETEN ÁT TARTÓ TANULÁSHOZ HOZZÁFÉRÉS BIZTOSÍTÁSA RUZSA, ÖTTÖMÖS ÉS ZÁKÁNYSZÉK TELEPÜLÉSEKEN (EFOP-3.7.3-16-2017-00203) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

loader

Látogatók

Oldalainkat 5 vendég és 0 tag böngészi