Igazgatási szünet

FELHÍVÁS IGAZGATÁSI SZÜNET ELRENDELÉSÉRŐL

Ezúton is tájékoztatjuk Ügyfeleinket és a Tisztelt Lakosságot, hogy Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testülete (egyetértésben Ruzsa Község Önkormányzata és Pusztamérges Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében foglalt hatáskörében eljárva a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal Öttömösi Kirendeltsége vonatkozásában a szervezet vezetőjének javaslatára az igazgatási szünet elrendelésével egyetértett.

Az igazgatási szünet ideje: 2014. július 28. – 2014. augusztus 8. napjáig.

Az igazgatási szünet elrendelése során figyelembe veendő ajánlásokat a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet szabályozza, melyben foglaltak alapján az igazgatási szünet időtartama nyáron öt egybefüggő naptári hét is lehet, azonban a feladatellátást biztosítani kell.

A feladatellátás biztosítása érdekében anyakönyvi ügyekben folyamatos telefonos ügyelet fog működni a (06) 70/332-83-01-es telefonszámon, a pénztári kifizetések a hétfői pénztárnapon – 2014. augusztus 4. – zavartalanul történnek, azonban az ügyfélfogadás szünetel, a hivatal zárva tart!

Szociális ügyekben kérem, hogy az igazgatási szünetet megelőzően gondoskodjanak a kérelmek beszerzéséről, esetleges kitöltéséről, mert az igazgatási szünet időtartama alatt - hétfői és szerdai napokon 8:00 – 12:00 óráig - csak a kérelmek leadására lesz lehetőség! A kérelmek kikérhetőek ügyfélfogadási időben - 2014. július 25-ig - a Hivatalban.

Kérem a fentiekben foglaltak figyelembevételét és szíves megértésüket!

Nagy Renáta
aljegyző