A rendkívüli helyzetre való tekintettel - az áttekinthetőség és könnyebb megérthetőség érdekében pontokba szedve, címszavakban – az alábbiakról kívánom tájékoztatni a Tisztelt Lakosságot!
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-fertőzés megelőzése, a fertőzési gócpont kialakulásának elkerülése, a lakosság védelmének érdekében a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása korlátozásra került.
Kérjük, hogy a csak halaszthatatlan esetekben keressék fel hivatalunkat és csak azon ügyfelek, akiket az ügyintézés érint.
A Hivatal dolgozóival az alábbi elérhetőségeken tudják tartani a kapcsolatot:
Adóügyek, gazdálkodás, anyakönyv: Tel.: 62/589-015
Szociális ügyek, pénztár Tel.: 62/589-016
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kérjük, hogy amennyiben személyes ügyintézés szükséges, telefonon vagy e-mailben egyeztessenek időpontot az ügyintézőkkel.
Megértésüket köszönjük!
Erdélyi-Nagy Renáta
aljegyző
KÖZLEMÉNY
Általános iskolai beiratkozás
(2020/2021. tanév)
szünetel a személyes ügyfélfogadás
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány megelőzése és minimalizálása érdekében
2020. március 16. napjától (hétfő)
minden Ügyfélszolgálati irodánkban és Ügyfélkapcsolati pontunkon határozatlan időre szünetel az ügyfélfogadás!
Kérjük, ügyintézésére az elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinket szíveskedjenek választani!
Elérhetőségeink:
Postacím: 6521 Vaskút, 0551/2 hrsz
Tel.: + 36-79/524-821
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.fbhnpkft.hu
Megértésüket köszönjük!
Felhívás!
A Kormány a 40/2020. (III.11.) Korm. rendeletében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Az elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III.11.) Korm. rendelet 4. §. a) pontja értelmében: a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek.
Tájékoztatom, hogy a kormányzati és vezetői intézkedések keretében a fentiekre tekintettel a kormányablak busz működését 2020.03.12. napjától kezdődően Kormánymegbízott Asszony a veszélyhelyzet visszavonásáig felfüggesztette.
Dr. Szántó Mária
hivatalvezető
Csongrád Megyei Kormányhivatal
Mórahalmi Járási Hivatala
6782 Mórahalom, Szentháromság tér 1.
Felhívás!
A Kormány a 40/2020. (III.11.) Korm. rendeletében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Az elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020. (III.11.) Korm. rendelet 4. §. a) pontja értelmében: a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányai a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényesek.
Tájékoztatom, hogy a kormányzati és vezetői intézkedések keretében a fentiekre tekintettel a kormányablak busz működését 2020.03.12. napjától kezdődően Kormánymegbízott Asszony a veszélyhelyzet visszavonásáig felfüggesztette.
Dr. Szántó Mária
hivatalvezető
Csongrád Megyei Kormányhivatal
Mórahalmi Járási Hivatala
6782 Mórahalom, Szentháromság tér 1.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus-fertőzés megelőzése érdekében a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadása mérséklésre került.
Kérjük, hogy a legszükségesebb esetekben keressék fel hivatalunkat.
Amennyiben lehetséges az alábbi elérhetőségeken tartsák az ügyintézőkkel a kapcsolatot:
Tel.: 62/589-015
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Megértésüket köszönjük!
Erdélyi-Nagy Renáta
aljegyző
Tisztelt Adózók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020.03.09-én (hétfő) 09:00-tól országosan bevezetésre kerül az elektronikus fizetési és elszámolási rendszer, melynek következtében az adók, díjak, illetékek elektronikus úton történő befizetése válik lehetővé.
A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével. Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.