TÁJÉKOZTATÁS elektronikus ügyintézési szolgáltatásokról

Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

·         segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

·         technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

·         ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

·         kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

·         intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

·         SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

Öttömös, 2020. december 16.

 

                                                                                              Erdélyi-Nagy Renáta

                                                                                                       aljegyző