Igazgatási szünet

FELHÍVÁS
IGAZGATÁSI SZÜNET ELRENDELÉSÉRŐL

Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket és a Tisztelt Lakosságot, hogy Öttömös Községi Önkormányzat Képviselő-testülete (egyetértésben Ruzsa Község Önkormányzata és Pusztamérges Községi Önkormányzat Képviselő-testületeivel) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232.§ (3) bekezdésében foglalt hatáskörében eljárva a Ruzsai Közös Önkormányzati Hivatal Öttömösi Kirendeltsége vonatkozásában a szervezet vezetőjének javaslatára az igazgatási szünet elrendelésével egyetértett.

Az igazgatási szünet ideje:
2016. július 25. – 2016. augusztus 5. napjáig.

A feladatellátás biztosítása érdekében, valamint anyakönyvi ügyekben minden nap délelőtti ügyelet lesz. Anyakönyvi ügyekben 8-12 óra között hívható telefonszám: 06 70/332 83 01

A pénztári kifizetések a 2016. augusztus 3. szerdai pénztárnapon 10:00 órától zavartalanul történnek, egyebekben az ügyfélfogadás szünetel, a hivatal zárva tart!

Szociális ügyekben kérem, hogy az igazgatási szünetet megelőzően gondoskodjanak a kérelmek beszerzéséről, esetleges kitöltéséről. A kérelmek kikérhetőek ügyfélfogadási időben - 2016. július 22-ig - a Hivatalban.

Az igazgatási szünet elrendelése során figyelembe veendő ajánlásokat a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet szabályozza, melyben foglaltak alapján az igazgatási szünet időtartama nyáron öt egybefüggő naptári hét is lehet, azonban a feladatellátást biztosítani kell.

Kérem a fentiekben foglaltak figyelembevételét és szíves megértésüket!

Erdélyi-Nagy Renáta
aljegyző

Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Nincs új esemény

Partnerek

 

 

 

 

 

 

 

loader

Látogatók

Oldalainkat 18 vendég és 0 tag böngészi